fredag 12 november 2010

Men ååå...

Detta Digitala Hemmet gör mig vansinnig. Först lägger den digitala fotoramen av, men i ett ögonblick av "det här klarar väl jag" gör jag ett försök. Men så vill eländes ramen ha lösenordet till det trådlösa nätverket - men just det, det lösenordet kan inte jag. Funderade i ett kort ögonblick på om jag skulle ringa maken och vråla "MEN GE MIG LÖSENORDET DÅ! GE MIG LÖSENORDET!" som en obstinat tonåring, men eftersom jag har någon slags värdighet kvar så lät jag bli.

Kan jag fixa så att jag kan mobilblogga tänkte jag. Tänkte jag, ja. Det klarade jag inte heller av. Så nu kan jag ju inte blogga när jag handlar på ICA idag. Typiskt. Brukar ju hända rätt mycket spännande där menar jag.

Nu är jag lagom irriterad, dottern också. Lite oklart varför hon är arg, men jag förmodar att det handlar om någon fjärrkontroll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar