torsdag 11 november 2010

Dag 1: Om mig

Född och uppvuxen i en liten ort i Östergötland. Har två finfina systrar, själv är jag mittimellan och rätt så fin. Vi var osams ganska många gånger, men sams desto fler gånger. Alltid duktig skolflicka, skolkade aldrig (inte ens från TTF:en) men aldrig riktigt nöjd med det jag presterade.

Via Örebro och Uppsala (ja, jag har bott i Flogsta) hamnade jag i förorten strax norr om Stockholm. Här bor jag med mannen i mitt liv och våra tre barn. Lärare, men just nu föräldraledig, och börjar jobba efter jullovet. Gillar att springa, läsa (dock ej samtidigt) och Grey's Anatomy.

3 kommentarer:

  1. TTF?

    Jag har också bott en sväng i Flogsta :)

    SvaraRadera
  2. Timme Till Förfogande tror jag att det stod för. Någon slags meningslös föreläsning men mycket varierat innehåll. Det togs inte alltid närvaro, men jag satt alltid där ändå - pliktskyldig som man är...

    Ja, vad säger man om Flogsta... ;-)

    SvaraRadera
  3. De hade vi aldrig på schemat, däremot håltimmar men då gjorde man ju vad man ville

    SvaraRadera